آیا هندوانه خوب برای مزمن کلیه بیمار بیماری
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

هندوانه پادشاه میوه می تواند کمک به بدن حذف مواد زائد است، بنابراین بسیاری از مردم دوست دارند آن را بخورم. با این حال، می تواند هندوانه برای بیماری مزمن کلیوی (CKD) مفید واقع خواهد شد؟ آیا هندوانه می تواند انجام شود بستگی به شرایط خود بیمار. آیا شما تورم اند، سطح پتاسیم بالا و یا دیابت؟ اگر چنین است، شما بهتر است هندوانه را ندارد.

بدتر هندوانه تورم

برای بیماران مبتلا به بیماری کلیه، عملکرد کلیه خود را به شدت آسیب دیده است، مقدار بسیار زیادی مایع را حفظ داخل بدن. مایع بیش از حد می سازد تا در فضای بافت خواهد عروق خونی فشرده سازی، منجر به ایسکمی و کمبود اکسیژن در کلیه ها. بنابراین، بیماران مرحله 4 بیماری مزمن کلیه توصیه نمی شود به خوردن هندوانه.

هندوانه سرشار از پتاسیم است

اگر سطح پتاسیم در خون بالا در خون است، می تواند هیپرکالمی شود. برخی از علائم مانند ضعف، ضربان غیر طبیعی قلب، بی حسی، صورت رنگ پریده و حالت تهوع، و غیره ممکن است دیده می شود.

هندوانه حاوی قند غنی

به همین دلیل بیماران دیابتی توصیه نمی شود را به هندوانه بیش از حد. درمان CKD مرحله 4 patientsIt است راست که به برخی از محدودیت های قالب، اما از آن است که به دور از اندازه کافی برای مقابله با مرحله 4 CKD. از آنجا که کلیه به شدت آسیب دیده است، درمان باید در نه تنها کنترل علائم بلکه حفاظت از عملکرد کلیه باقی مانده هدف. بنابراین، شما توصیه میکنم به پزشکی میکرو چینی Osmotherapy. به عنوان درمان اصلی در بیمارستان ما، این درمان طبیعی بسیاری از بیماران از خارج از کشور و در خانه کمک کرده است. ما را انتخاب کنید طب سنتی چینی (TCM) و شامل دستگاه اسمزی، بنابراین به عنوان به مواد تشکیل دهنده موثر اثرات بازی به طور کامل از داروهای خوراکی. چه چیزی بیشتر، از آنجایی که این درمان یک برنامه خارجی است، آن را بسیار طبیعی برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی است.

http://www.sjzkidneyhospital.com/ckd-diet/678.html





:: برچسب‌ها: رژیم غذایی CKD، بیماری مزمن کلیه، آیا هندوانه خوب برای مزمن کلیه بیمار بیماری ,
:: بازدید از این مطلب : 1004
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 10 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: